ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

نميدونم بايد بنويسم يا نه...

 

راستش ي چن وقته ك احساس ميكنم ديگه حرفام برات مهم نيس...

 

نميدونم بايد چطوري بگم ك متوجه حرفم بشي...

 

واس حرفايي ك كلي تو ذهنم برنامه ريزي كردم ك بگم يانه...

 

يا اينكه چطوري بگم..

 

وقتي ميگم هميشه پشيمون ميشم چون احساس بدي ب ادم دس

 

ميده وقتي ميبينه ك طرف اون حرفا

 

براش مهم نيست...

 

من ب درك...فكرام ب جهنم...اصن بذار احساسم ب حساب نياد...

 

ولي همش ميترسم عشقم ازدستم بره...

 

رابطمون خراب شه...اينو اصلا دلم نميخواد اتفاق بيفته حتي نميتونم

 

فكرشو هم تحمل كنم...

 

اين عشقو باچنگودندون چسبيدم ك هميشه برام بمونه تو فقط براي من

 

باشي...

 

دلم نميخواد خراب شه...

 

يزدانم لطفا وقتي ميخواي بم قول بدي قبلش فك كن ك سرحرفت

 

 

ميتوني وايسي يا نه...

 

اين ازاينكه بدقولي كني خيلي برام بهتره...

 

من بيش ازحد ناراحت شدم وقتي اوندفه جونمو قسم خوردي ك درمورد

 

اونموضوع حرف نزنيم

 

اما 10دقه بعد باز گفتي...

 

يزدان چي شده اخه...

 

چرا اهميتم برات كم شده؟

 

ميدونم دوسم داري پس چرا اينكارارو ميكني ك شك كنم؟

 

ب اينا ك فك ميكنم نميشه فقط دردم دوري ازت باشه...

 

ديگه گريه هاي شبانه م فقط براي دوري نيست...

 

ايناهم خيلي منو ناراحت كردن...

 



نظرات شما عزیزان:

mohanna
ساعت16:22---29 خرداد 1392
سلام گلم...
من از زندگيت چيز زيادي نمي دونم...
ولي منم مث تو دلتنگم...
ميخوام تو ذهنم از بينش ببرم...
ولي نميشه...
نمي تونم فراموشش كنم...
فك كنم دردمون ي جورايي مشتركه...
اگه بياي وبم ميبيني همه چيز هنوز ب نام اونه...
هنوز ميخوامش...
ولي...
هيچ وقت نخواس حسمو بفهمه...
اميدوارم تو مث من نباشي...
منتظرتم


D
ساعت23:51---27 خرداد 1392
سلام
فقط خواستم بگم انقدد خودت رو تباه نکن !
عشق ورزیدن به کسی که عاشقت نیست اصراف عشق و محبت!بای


مریـــــــــــــم
ساعت1:44---27 خرداد 1392
تکیه بده به شانه هایی که...



اگر خوابت برد...



سرت رو زمین نذاره ...



تنهای شیطون
ساعت18:11---26 خرداد 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,سـاعت 10:46 نويسنده deltang| |

miss-A