ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

نميدونم چرا  روزا دلشون نميخواد بگذرن...

انگار نميدونن ك من باچ جون كندني انتظار ميكشم...


اين چن روزا حس ازدست دادنت بدجور ب دلم چنگ ميزنه خيلي غصه

دارشدم...

خوشبحال همه اونايي ك هميشه پيش همن...

تايادمه هميشه بينمون دلتنگي بوده بيخبري بوده چقد سخت ميگذرن

روزا...

نصفه شبي بددلم گرفته...

هميشه هرچيو ميخواستم بايد هرجورشده بدستش مياوردم...

 

يزدان دارم زجر ميكشم وقتي اينهمه دلم ميخواد پيشت باشمو

نيستم...صداتو ميخوامو نميشنوم...ب ي خبر راضي ام

اما بيخبرم...

چقد بده اين لحظه ها ك نيستي...

راستش وفتي ك نيستي ميترسم بعد اومدنت منو فراموش كرده

باشي...

ازبس دوري...

خداي من خودت ميدوني ك چقد اين مدت سختي كشيدم

اشكامو  كسي نديد اما توديدي...

پس يزدانمو ازم نگيرش من اونو بيشترازهمه چي تواين دنيا ميخوام...



نظرات شما عزیزان:

atefe
ساعت15:08---21 خرداد 1392
الهی عزیزم ... یزدان مال خودته غصه نخور... اونم دیه این همه ی مرام نیس ک تو رو از یادش ببره ...اونم اونی ک شب روز داره براش فک میکنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,سـاعت 1:35 نويسنده deltang| |

miss-A