ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

 مرا در آغوش بگیر ، سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند که حالا




"همه چيز زير سر من است"

 



نظرات شما عزیزان:

fatima
ساعت23:17---28 خرداد 1392
میگم عزیز نمیتونی کد لوگو های وبتو برام ایمیل کنی خیلی قشنگن
دوسش دالم


امير
ساعت15:31---18 خرداد 1392
درضمن ماجراي عشقي هم مال من بود

اميدوارم خوشبخت بشي انشاالله


امير
ساعت15:29---18 خرداد 1392
سلام حرفات قشنگه اميدوارم به عشقت برسي ماكه نرسيديم چون بودجه مون نرسيد حداقل40ميليون لازم بودواسه اون خانواده بابام هم چون ناراضي بود نداد دختره هم كه گفت بس من زدم زيرش واسه همين خواستگاري نميرم اونم رفت پي كار خودش بعد از2سال

farzaneh
ساعت21:34---17 خرداد 1392
اومدم عزیزم وب خوبی داری ...
بازم به بلاگم سر بزن


fatima
ساعت21:14---17 خرداد 1392
اگه در حد همین رفتن به وبلاگ همدیگه باشه اره چرا که نه

hasti
ساعت23:14---16 خرداد 1392
سلام دوست گلم خیلی ممنون نظر لطفته
وب تو هم خیلی نایسه حرفای که نوشتی برا عشقت خیلی خوشگله خوشم اومد...
ایشالله که به عشقت برسی عسیسم
من با افتخار لینکت میکنم تو هم منو بلینک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:,سـاعت 23:1 نويسنده deltang| |

miss-A