ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

 اصن نميتونم دس از پست گذاشتن بردارم انگار هستي ومن دارم باهات حرف ميزنم

هي ميرم برميگردم

دلم ميخواد باهات حرف بزنم

ميدونم صداتو بشنوم همه اينارو يادم ميره

دوس داشتم الان پيشت باشم

بخدا الان فقط مواظبم اشكامو كسي نبينه

كي ميشه ك همه بدونن چقد همديگه رو ميخوايم؟؟

الان داري چيكار ميكني؟؟؟؟

اين دلتنگي كلافه م كرده يزدانم

يزدانم عشقم عمرم جونم همه كسم نفسم

توروميخوام بخدا فقط تو

هيشكي نميتونه توروازم بگيره حتي خودت

ديگه فقط خودم نيستم ي دنياي جداگونه توخودم ساختم تنها براي تو 

توجمع ساكتم جديدا... بقيه فك ميكنن مريضم ك كمحواسم وحرف نميزنم نميدونن

دارم بايزدانم ميگمو ميخندم...

هيشكي نميتونه باور كنه ك من چقد يزدانمو ميخوام نميدونن ك ديوونه شم...

عمرمه...

اخيش راحت شدم

بايد دسو پامو ببنده نويد تا بتونم تافردا ازنوشتن دس بكشم...

كاش بودي



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت20:29---30 خرداد 1392
خیل ی قشنگن..

A.m
ساعت12:35---18 خرداد 1392
Salam vagean webet gashange


Matlabeto doos darm mnm hamintoriam vagean engar ye donyaye dgeii ba on dari ...


Fagat ye soal !

Esme eshget yazdane dg:-?

Onvagt navid kie:-?


^^ عاطفـ-_-ـــهـ^^
ساعت23:24---17 خرداد 1392
الهی الهی ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:,سـاعت 23:1 نويسنده deltang| |

miss-A