ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

الهي من قربوووووووووووووووووووووونت بشم

الهيييييييييي

عزيز دلم زنگ زد حالشم خيلي خوب بود همچين صداش پرجون انگار

راضيه از جاي جديدش...

خدارو شكر

ثانيه ثانيه حس ميكنم بيشتر دوست دارم  اما هنوز اتفاقاتي هست

ك ازشون بترسم اما من همون ديوونه اي هستم ك درهرصورت 

دوست دارم...واقعا خواسته م اينه ك وقتي ازموضوعي ناراحت وعصباني

 هستي يادت باشه ك راحت نگذشته برامون دوران اين عشق

من ك واقعا با چنگودندون نگه داشتم عشقمو واسه همينه ديگه ب كسي

اجازه نميدم خرابش كنه البته انكار نميكنم ك خيلي چيزا هستن ك تو دلمو

خالي ميكنناما بازم من همونم ك ديوونه وار دوستت داره...

راستش الان اون ترسه اومده تو جونم همون ترس جداشدن

هميشه وقتي اوضاع خوب بود ي اتفاقي ميافتاد ك پشتش ي قهر

چن ماهه بد ولي الان واقعا ديگه دوس ندارم اين اتفاق بيفته نميذارم 

چون اونموقع واقعا زجركش ميشم...



نظرات شما عزیزان:

A.m
ساعت12:38---18 خرداد 1392
Age ba tabadol movafegi khabarm kon bye

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:,سـاعت 12:54 نويسنده deltang| |

miss-A