ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

  هرروز بیخبر تراز روز قبل دارم ادامه میدم...


الان دیگه باورشم شده...اره


خدایش وقتی هستی خیلی ترسم از 


ازدست دادنت کمتره..فقط دعا میکنم الان خوبوخوشو سرحال باشی 


کاش میدونستم این جای جدید اوضاعش چطوره...


کاش زنگ بزنی 


ای خدا...ای خدا صدامو بشنو


خب دلم واسه عشقم تنگ شده...



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت16:25---30 خرداد 1392
من تازه امدم اینجا...نوشته هات خیلی قشنگن دوسشون دارم... به من هم سربزن

fatima
ساعت23:27---15 خرداد 1392
سلام وب زیبایی داری
به من هم سر بزن


باران عشق
ساعت22:57---15 خرداد 1392
وااااای میفهمم. منم گاهی وقتا اونقد دلتنگ میشم.. کلی داد میکشم و میگم: خدااااایاااا صدامو میشنوی،عشقمو بهم بده،زوده زود.... ایشالا زود بهم برسید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:,سـاعت 19:23 نويسنده deltang| |

miss-A