ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

 ای وای من چرا اینجوری شدم هنوز دوسه روز نیست

ازت بیخبرم دلم تنگ شده میترسم اخرش دیوونه بشم

از انتظار هرروز اوضاعم وخیم ترمیشه...انقد ناراحتم از این

عصبانی بودنم ک نگو...فقط وقتی ارومم ک عکستو میارم جلوم...

خوبه فقط 5ماه مونده البته اصن کم نیستا ولی بازم بهتره ک

یکسالش تموم شد رفت وقتی بهش فک میکنم میبینم اصن

راحت نگذشت...اینجاست ک باور نمیکنم ک بعضی رویدادها

مثه ی چشم برهم زدن میگذره...حداقل اینیکی نبود  خیلی

دلهره دارم ب جون تو...اصن نمیشه این پنج ماهو خودشون

کم کنن...طاقتم طاق شد ولله...چقدخنده داره ک میگم کاش

بشه...معجزه هم کاریش نمیکنه...فقط دعا میکنم اونجا ک هستی

اصن دلت نگیره حالتم خوبه خوب باشه منم اینجا منتظر میمون

م ک این یک ماه مثه برقو باد بگذره...



نظرات شما عزیزان:

ario
ساعت13:32---15 خرداد 1392
سلام دوست عزیز. متنات خیلی عالیه.

حرف دل منم....

موفق باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 11 خرداد 1392برچسب:,سـاعت 17:10 نويسنده deltang| |

miss-A