ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

این روزا زودتر دلتنگت میشم..

هرچی بیشتر دوری من بیشتر میترسم،ازاینکه ی روز ساده ازم بگذری..

هنوز یادم نرفته حرفاتو..

اینکه تو مال منی،اینکه اگه تو نباشی فقط باید برم بمیرم..اینکه میگی تو رو دیگه ازخودم میدونم...

دلم ب همشون خوشه...

درسته اونموقع ها عاشقت نبودم ولی الان جای همه ی اونروزا تورو میخوام...حاضرم ب خاطر رضایت تو همه ی منطق هامو زیر

پا بذارم برای اینکه تنها تورو داشته باشم...

الهی قربونت بشم ک هروقت قهر میکنی انقد عصبانی هستی ک واقعا نمیدونی چی میگی...

من موندم تو چرا ازمنو ازاینکه حرفام دروغ باشه میترسی..من ک ن کسی جزتورو داشتم و ن دارم...

امیدوارم امروز روز خوبی داشته باشییی و البته بتونی بزنگی..

نترس نزنگی هم دلم نمیشکنه..چون بهم گفتی ک شاید نتونی.....

ب هرحال تو جونمی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,سـاعت 23:47 نويسنده deltang| |

miss-A