ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

الان نصفه شبه ک دارم دلتنگی هامو مینویسم... همیشه نصفه شب دعوا داشتیمو اکثر شبا با گریه خوابم برد..جدیدا خیلی بهم گیر میدی واین منو ناراحت میکنه...یادمه شبای اخری همش زنگ میزدی ک حرف بزنیم مبادا تو اس دادن دعوامون بگیره اونوقت خر بیار باقالی بار کن...چ روزای تلخی ک پشت سر نذاشتیمو قراره بذاریم...دیگه عادت شده،انقد پوستم کلفت شده ک دیگه دلم ب حال خودم نمیسوزه...من از این عشق وازاین بودن خسته وناراضی نیستم..هرگز..اما از خیلی چیزای دیگه دلم میگیره ک اگه متوجه بشی اوضاعمون بهتر نمیشه...شاید قراره همیشه تو پیشم باشی و من تا تو ساکت بشی احساس تنهایی کنم..راستی

 

تو چن تا دوسم داری؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت22:51---23 فروردين 1392
بدیل فرارسیدن ایام فاطمیه و نزدیک شدن شهادت فاطمه زهرا و نگه داشتن حرمت پهلوی شکسته ایشان موقتا مطالبی در موضوع فاطمیه در این وبلاگ ثبت می گردد



شاید با این کار بتوانیم مرحمی بر دل شکسته مهدی صاحب الزمان باشیم



در صورت داشتن هر گونه سوال تا حد توان اینجانب پاسخگو می باشم















ویژه نامه فاطمیه بصورت پیوسته میباشد و ترتیب آن در لینک های روزانه این وبلاگ رعایت شده



خواندن این مطالب وقت زیادی نمیبرد با مطالعه این مطالب فاطمیه امسال را طرز دیگری بگذرانیم



شاید با مطالعه این مطالب از این پس با دید دیگری به واقعیت درب شکسته خانه فاطمه زهرا بنگریم


^^ بی عاطفـ-_-ـــهـ^^
ساعت2:09---23 فروردين 1392
اخرش چی میشه ؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:,سـاعت 1:5 نويسنده deltang| |

miss-A