پست286


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

امکان داره عروسی رو عقب بندازیم

ینی یزدان چن باری گف ک ابجیا گفتن هوا گرمه سختمونه

دیروزم مادرشوهری گفت

دیشب موقع خواب ک یزدان گف بندازیم اویل پاییز قهر کردم اونم بغلم کرد گف تو فقط غصه نخور من همه رو

راضی میکنم واس مرداد

اما حق با اوناست همه اکثرا بچه کوچیک دارن بچه ها اذیت میشن تو راه با این گرما

خودشونم با این گرما سازگار نیستن 

دورش بگردم یزدانمم ی ذره پوستش تیره شده بمیرم من

تازه شم ماگفتیم عقد اینجا باشه مخالفت نکردن گفتیم میخوایم تو تالار باشه بازم حرفی نزدن

اگه بخوام بگم ن حتما باید مرداد باشه اوج نامردیه

خدایا کمکم کن ک عروس بدی نباشم واسشون اصلا دلم نمیخواد از دستم دلخور بشن ی روز

خدایا کمک کن ک درست تصمیم بگیرمو همیشه بهشون احترام بذارم

بخدا  دلم میخواد مادرشوهرم بیاد باما زندگی کنه

حیف هوا گرمه اذیت میشه

یزدانم توراه شیرازه دیروز انقد دلم تنگ شد واسش ک گریم گرف

اگ امتحان نداشتم باش میرفتم

دیشب بعد از فوتبال یزدان خواست بره گاز بزنه ک صبح مستقیم برن منم باش رفتم

اخیشششششششششش یکم باهم تنها شدیم

صبح ساعت4رفتن من خوابالود بودم اولاش زیاد بوسش نکردم اما الان پشیمونم خدایا یزدانمو ب خودت سپردم

من اصلا ازینکه یزدانو انتخاب کردم پشیمون نیستم

تازه برعکس

خدا منو خیلی دوس داره

 



نظرات شما عزیزان:

naeeme
ساعت21:20---1 تير 1393
تنها ادامه می دهم در زیر باران

حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم

میخواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشم

ببار باران من نه چتر دارم نه یار


...n...
ساعت19:47---1 تير 1393
سلام
فوق العاده خوشحالم که عشق تو ویزدان اینقدر پاکه
ممنون که میای سر میزنی
امیدوارم یروز بیای واسمون خبر بیاری شیش تا بچه داری و با یزدان دارین بزرگشون میکنین.
مراقب عشق پاکتون باش
پاسخ:ایشالله اما شیش تا نه توروخدا دعا نکن شیش تا بشه منو ماهان دوتا بچه داریم ماهانو اسم دخترمون مشخص نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:,سـاعت 9:29 نويسنده deltang| |

miss-A