پست278


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

سلام

خداروشکر همه چی خوبه

الان خیلی بخاطر مهشادوسعید ناراحتم...

همیشه وقتی میومدم ب وب سربزنم نظر پرازدلگرمیشو ک میدیدم خیلی خوشحال میشم

اونموقع میگفتم حالا ک ب من دلگرمی میده یعنی امید داره خوشبینه ب حل شدن دوریشون

این چن روز ی بحث مفصل بایزدان داشتیم

خیلی شبای بدی بود

کلا دلسرد شده بودم

حالا اوضاع خوبه یعنی اصلا نمیشه ازهم دل بکنیم

 دیشب باز باقهر خوابیدیم خخخخخخخ

اینجاش جالبه امروز اصلا ازین بابت ناراحت نبودم

ظهرم اس داد 

محدثم

منم  انگار ن انگار دیشبی قهربودیم

گفتم سلام خوبی خسته نباشی دییییییی

معلوم بود اونم قهر دیشبو جدی نگرفته بود

اخه هردومون میدونیم نمیشه ازهم جداشیم بخاطر همینم هست ک قهرامون زیاد طول نمیکشه

خداروشکر

ازین بابت خیلی خوشحالم

وای عید نزدیکه همتون دعا کنید همه چی خوب بشه

انقد شوق دارم ک نگو

 



نظرات شما عزیزان:

دختر خوشمله
ساعت12:32---10 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

سحر
ساعت0:22---10 اسفند 1392
سلام محدثه جون....جدی تو فروردین؟
ما قرار بود قبل سال جدید باشه یعنی تو اسفند...
حالا قراره وسط هفته یه اتفاقایی بیوفته.....
دعا کن همه چی به خیر و خوشی بگذره...


naeeme
ساعت19:54---7 اسفند 1392
گذاشتــم به دارم بکشنــد!...

بــی گنــاه بـــودم اما….

حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم…!!!


saeed&mahshad
ساعت20:51---6 اسفند 1392
سلام محدثه خانم،حالم بدتر از هر روزه،فقط خدا میدونه این دلم چ حالیه :'( اما واستون خوشااااالم خیییییلی امیدوارم کنار هم خوش باشین و آروم.عشق ب همین قهر و آشتیاشه دیگهههه محکم و محکم بمونین،منم یه زمانی که مهشادم ثیشم بود خیییلی قووووی بودم چون کلی باهاش حرف میزدم اما حالا......بیخیال :'( فقط میخوام بگم هوای همو داشته باشین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:,سـاعت 16:34 نويسنده deltang| |

miss-A