پست278


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

سلام

چطوريد؟

انقد اتفاق افتاده...

من خوبم يعني بايد حتما خوب باشم...

چن شب پيش عروسي بودم يزدان از سركار ك برگشت زنگ زد بهم نميشد جوابشو بدم

بهش گفتم ك سالن عروسيم بازم زنگ ميزد

يهو اس داد گفت بيمارستانم زنگ بزن تورو خدا

رنگم مثه گچ سفيد شد بدو بدو رفتم سمت سرويسهاي بهداشتي...

زنگ زدم اولش باناراحتي جواب ميداد هي ميگفتم چيشده چيزي نميگفت...

بعدش يهو گفت راستشو بگم يادروغشو؟

گفتم اين چ حرفيه بگو چيشده توروخدا

گفت راستش دلم خيلي واست تنگ شده بود خواستم صداتو بشنوم

انقد حرصم گرفته بود ازش البته خداروشكر كردم ك حالش خوبه

هي بهش ميگفتم باوركن تو ديوونه اي

بعدش ك برگشتم تا سحر حرف زديم

البته بعد اونشب ي شبش دوستش پيشش بود ي شبم رفت پيش پسر داييش دلم ي ذره شده بود واسش

دوشب بعدشم ازخستگي تووسط حرف زدنمون خوابش ميبرد

راستي ي اتفاق بدي تو محل كارش افتاده ك خيلي اعصابشو بهم ريخته

درمورد كارش نيست ي چيز خصوصيه

اگه مطالبم رمزداربود حتما ميگفتم چيشده

تواين چن روزه دلخوري زياد پيش اومده كاش ميتونستم كاري بكنم

يزدان ي ذره ناراحته

راستش منم ازين رفتارش خيلي دلخور شدم ي شبو كامل گريه ميكردم

حس روزاي اول بهم دس ميداد 

خداروشكر خيلي وقت بود ماباهم بحثي نداشتيم

اما اينروزا باز حس كردم تنهام

الانم خونه ابجيشه ازپنجشنبه مرخصي داشته

بازم ي بحث ديگه شده ك من مقصر تراز اولشم

ازدست يزدانم دلخورم

من ي چيزي رو درمورد دوستم ب يزدان گفتم بهش تاكيد كردم ك نره ب عشقش بگه

اما يزدان اينكارو كرده

هنوز دعواش نكردم ازين بابت 

اخه چ فايده داره

اما حس بدي ب من دست داد

الان دلم داره اتيش ميگيره ازغصه ي دوستم

هرچند اون اولش انقد باهام بد حرف زد ك برام مهم نبود

اما خودمو ك جاش ميذارم ناراحت ميشم

متهم درجه اولش منم

كاش بفهمه ازين بابت خيلي متاسفم فك نميكردم انقد واس عشقش مهم باشه...

ديگه بهانه نميارم معذرت خواهيمم ب دردش نميخوره

چون هميشه ميگم معذرت خواهي بيفايده ترين كار دنياست...

ب اميد روزاي بهتر



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت14:51---8 اسفند 1392
سلام گلم به من سر بزن اگه با تبادل لینک موافقی لینکم کن بعد خبر بده لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 3 اسفند 1392برچسب:,سـاعت 16:15 نويسنده deltang| |

miss-A