پست275


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

سلام

اميدورم حالتون خوب باشه باخودم عهد كرده بودم ك ايندفه مفصل تو نت باشمو ب يليا سربزنم اما باز وقت كم دارم

شما ببخشيد

اوضاع منو يزدان خيلي خوبه

يني خوبيم باهمديگه شكرخدا

الان ب اين نتيجه رسيدم ك اگه كسي تو رابطمون دخالت نكنه ما باهم مشكلي نداريم

دلم ميخواد ب زودي تو ي جاي ديگه خصوصيامو بنويسم

فك ميكنم نوشته هام رمز دار بشن بهتره

اما دلم نميخواد دوستامو ازدست بدم پس الان درجريان باشيد

خيلي وقتا ي چيزاي دوس داشتم بنويسم ك صلاح ميديدم رمز داشته باشن

فك ميكنم الان ك وارد ي مرحله جديد ازرابطمون شديم وقتشه

يزدان سرسختانه مشغول كاره ومن تمام تلاشمو ميكنم ك حتي ي لحظه يزدان احساس تنهايي نكنه

اينكه با شب بيدارياش بيدار باشم

وهمصحبت دلتنگياش باشم كوچكترين كاريه ك ازدستم برمياد

ديشبو دوس داشتم

يزدان بخاطر عقب بودن كارا بايد شب كار ميكرد 12شب باكلي بوس راهيش كردم سر كار 

تا2بيداربودم بعد يكم باهم حرف زديم

من خوابيدم يزدانم سركار بد

ساعت 4 يكم استراحت كرد تا5حرف زديم بعدش من خوابيدم يزدان فقط ي ساعت ازكارش مونده بود

صبح اما نتونست واس نماز بيدارم كنه

يني من بيدار نشدم

الانم دلم كلي براش تنگ شده

دعامون كنيد

اينروزا عاطي ميخواد بره دانشگاه وازم دور ميشه خيلي ناراحتم ازين بابت

حالا ك ميخواد بره همش دلم ميخواد پيشم باشه

اما اون نميتونه بياد خونمون منم ك فقط ناراحتم حالا امشب ميخوام باهاش حرف بزنم

فرداهم خودم ميخوام برم پيش دوستام تو خوابگاه

ي چن روز ديگه هم بطور رسمي دانشجو ميشم

مرده شور هرچي دانشگاهه رو ببرن بخدا اصلا دلم نميخواد برم اما بايد برم

براي وشي همتون دعا ميكنم

وقت همگي بخير



نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت15:30---18 بهمن 1392
سلام محدثه جون ایشالله که بهم برسین وخوش بختشین عزیزم خیلی خوشم میادازچیزایی که می نویسی اخه عین خودمی
پاسخ:چاكريم


Nafas
ساعت10:51---11 بهمن 1392
سلام محدثه جون خوبی؟

من دو سه ماه هست که دارم مطالب وبتو میخونم ولی قسمت نشده بود نظر بذارم ینی اوضاع روحیم مناسب نظر گذاشتن نبود، فقط میخواستم بگم که قدر همو بدونید امیدوارم خوشبخت بشید و به همدیگه برسین

راستی همه مطالبتو خوندم البته تا اونجایی که آقاییتونسربازی بود و ... ینی تا همینجا تو وب نوشته بودی ولی آخرش نفهمیدم چند سالته اگه دوس داشتی بگو خودت و آقاییت چند سالتونه اگه عکستونم بذاری عالی میشه دوس داشتم بدونم که چطوری آشنا شدین و ...

بوس بوس

راستی راستی عنوان وبت هم خعلی دوس میداشتم : " تو نوبرانه یک عمر انتظار منی"

نکته آخرم بگم دیگه تموم برام خیلی جالب بود که تا اونوقت شب بیدارین و با هم میحرفین، کسی متوجه نمیشه؟

در آخر بازم میگم که قدر همو بدونین، خیلی زیاد


پاسخ:نفس جان اينهمه سوالو چجوري جواب بدم عزيزم كاش ادرس وبتو بذاري خوشحال ميشم بيشتر ازهمديگه بدونيم راستي مرسي از وقتي ك براي خوندن وب ميذاري...راستي من اسفند 19ساله م ميشه يزدانم 3سال ازم بزرگتره


saeed&mahshad
ساعت18:56---10 بهمن 1392
slm b shoma 2ta ashghe deltang,man hamishe matalebetuno ba deghat mihkunam lanam suzanam y jaye in matlab gir karde hamunja k neveshtin"alan b in natije residam age kasi tu rabetamun dekhalat nakone ma baham moshkeli nadarim" dg in harfo nazanida,tu in donyaye lanati por az adamaye hasod o badjense k faghat donbale inan k y rabeteye asheghane ro kharab konan,pas shoma o yazdan bayad juri knare ham bashid o ghvai o mohkam bashid,k y nafar k khube,100 nafar ham tu rabetatun dekhalat konan,hichitun nashe,na inke ba vorode y nafar o dekhalatash,shoma baham moshkel peyda konid,bazam lahze b lahze baratun doa mikonam ba inke khodam badjuri teshneye y negahe khoda hastam,khosh bashid
پاسخ:مرسي از همراهي هميشگيتون شما درس ميگي خيلي قبل تر منويزدان بخاطر دخالتاوبدخواهي هاي ي نفر والبته اشتباه خودم لحظه هاي تلخي رو گذرونديم يزدان اونموقع هرچقد خواست ب من اينو بفهمونه بيفايده بود اما الان ديگه حرف يزدان برام سنده اميدوارم شماهم خوش باشيد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:,سـاعت 17:41 نويسنده deltang| |

miss-A