پست270


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

خبر خوش

اها راستي سلام

خبراي خوب خوب دارم 

ي هفته پيش بعدازكلي بحث اينجوري شد ك من بازعشقمو ديدم

ايندفه هم عالي بود

يزدان ايندفه خودش اومد دنبالم بعدم رفتيم ساحل

توماشين ك داشتيم ميرفتيم يزدان دستاشو كنارم گذاش يني دستو بده من

منم دسامو گذاشتم تودساش وااااااي

اين اولين قدم يزدان براي راحتي من بود

توساحل يزدان باز دسمو گرفت اما من دساشو ول كردم گفتم كسي ميبينه زشته

يزدانم ك اصرار نكرد خيلي خوشم مياد زياد واس راحت بودنم اصرار نميكنه ك اذيت بشم

ي قسمت روساحل دوتاحروف انگليسي نوشته بود

ب يزدان گفتم نگا كن يكي روساحل اسم خودشوعشقشو نوشته

يزدان گف كاري نداره ك الان منم اسمامونو مينويسم

اسم دوتامونو نوشت ي قلبم دورش كشيد

براي اينكه مثه دفه قبل بيرون خسته نشيم يزدان پيشنهاد كرد ك بريم هتل

وقتي رفتم تواتاق

واااااي هرچيو ك دوس داشتم گرفته بود الهي فداش بشم من

ي هديه هم برام گرفته بود ي لباس خيلي خيلي خوشگل

وقتي ديدمش گف جايزمو بده گفتم ها؟چ جايزه اي گفت خودت ميدوني

منظورش بوس بود منم گونه هام قرمز ازخجالت

هيچي نگفت پاشد ي چيز ديگه برام بياره

وقتي نشست هواسش ب چيزاي روميزبود منم بهش زل زده بودمو نگاش ميكردم

يهو بغلش كردم اونم منو بغل كرد تاچن دقه هيچكدوم هيچي نگفتيم

يزدان گف قول بده هميشه پيشم باشي توخيلي خوبي من دوست دارم بخدا

بيشتراز20دقيقه فقط توبغلش بودم

بعدش گف محدثه لباسو ميپوشي ببينمت تولباس

بعدش پاشدم رفتم تويكي ازاتاق خوابا لباسو پوشيدم در اتاقو ك بازكردم يزدان رومبل منتظربود

گفتم بهم مياد؟

يهو  باخوشحالي پاشد دساشو واكرد منم رفتم بغلش

چ لحظه هاي خوبي بود بخدا

بعدش رفتيم رستوران بعدم تاساحل قدم زديم  چ خوب بود

توساحل ي چن تا بچه بودن يزدان هردختري ك ميديد ميگف محدثه اين هستيه

پسرم ك ميديد ميگف ماهانه اسم بچه هامونه

ي خبر بهترترم هست ك يزدان  بامامان باباش حرف زده همين روزاس ك زنگ بزنن خونمون اس قرار خواستگاري

ايشالله دفه بعد خبر خواستگاريو بدم

كمترازدوهفته ديگه مانامزديم

اصن باورم نميشه

خدايا ممنون

بچه ها برامون دعا كنيد ببخشيد ك نميتونم بيام بهتون سربزنم



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت23:26---15 دی 1392
بابا ایول

saeed&mahshad
ساعت16:54---14 دی 1392
mohaddese khanum y vaght fekr nakonid man az shoma o yazdan ghafel shodama,na bekhoda hamishe b yade eshghe shoma 2ta budam,ama mi2nid k halamo...hamishe ham miumadam sar mizadam ama khabare jadidi naneveshte budin,vaaay nmi2nid vaghti in posto khundam chghad khoshal shodam,elaaaahi shokret,shoma 2vomin dousti hastin k be eshghesh reside,dg chzi namunde,yade oun ruza oftadam k yazdan sarbazi bud...yadetune? eshala k kenare ham koli khoshbakht beshin
پاسخ:هنوز خودم باورم نميشده ميترسم ي رويا باشه فقط


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 14 دی 1392برچسب:,سـاعت 16:0 نويسنده deltang| |

miss-A