پست269


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

سلام ب همگی

اوضاع خوبه

باهم خوشیم خداروشکر

همینروزا دوباره یزدان میاد بوشهر

اما واس من مشکله برم ببینمش

نمیدونم اخرش چی میشه

دلم میخواد این روزای اخری ک عشقمون پنهونیه اتفاقی نیفته

اما یزدان بم میگه تااین حد ترسو بودنت منو میترسونه

بعضی وقتا شبا تا ساعت یک یکو نیم میحرفیم

باهم جدول حل میکنیم مجله میخونم براش باهم ترانه میخونیم

خلاصه خیلی خوش میگذره

خداروشکر خداروشکر

دیشب بش گفتم بوس میخوام گفت پیش دوستامم بیخیال شو

بش گفتم عمرا من بوس میخوام یهو قطع کرد

چن ثانیه بعد زنگید گف اخرش مجبورم کردی بیام بیرون بیا اینم بوسات

بعد ک قطع کرد اس داد خداتورو ازم نگیره دختر بمب روحیه ای

منم کلی ذوق مرگ شدم

 



نظرات شما عزیزان:

امین و مهدیه
ساعت8:20---13 دی 1392
امیدوارم همیشه خوش حال باشی به منم سر بزن دیگه تو اصلا سر نمیزنی
پاسخ:عزيز دلم بذار نت خونمون وصل بشه اونموقع همش وبلاگتم


سحر
ساعت18:22---10 دی 1392
سلام فضولی نیست اگه بپرسم چجوری باهم اشنا شدید؟



پاسخ:يزدان شماره منو ازبرادرزاده ش ك بادوستم دوست بود گرفت و...


reyhan
ساعت23:37---7 دی 1392
سلام اولین باره میام وبت و البته اتفاقی حالو روزاتون خیلی شبیه خاطرات منه امیدوارم خوشبخت بشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:,سـاعت 15:57 نويسنده deltang| |

miss-A