پست265


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

سلام

احوالتون چطوره؟

ازبس دیر ب دیر میام ونمیرسم ب دوستان سربزنم از همتون بیخبرم ببخشید

چن شب پیش یزدان یهو خطش خراب شد اعصاب من ک داغون بود

اخه شب قبلش وقتی یعداز کارش وقت کرد ک باهم اس بدیم برای اولین بار من خوابم برد ونشد ک حرف بزنیم ناگفته نماند 

ک یزدان بیچاره کلی نگران شده بود اخه سابقه نداشت من خوابم ببره

فرداش چقد منتظر بودم ی گوشی گیر بیاره بزنگه خیلی دلم تنگ شده بود اصن غروب ک شد یهو دلم گرفت

همونموقع ابجیم روم پیله کرد وهی تهدید میکرد ک تو خیلی کثیف شدی باید همه بدونن ک داری چ غلطی میکنی

همونموقع زدم زیر گریه برام قابل تحمل نبود کسی بخواد ایجوری بهم بگه

من فقط یزدانو دوس دارم

اما از نظر اون این گناه بزرگیه

انقد گریه کردم ک اخرش افتاده بودم ب هق هق 

تاحالمو دید گفت ببخشید من شوخی کردم منم بش گفتم بروگمشو نبینمت

همونموقع یزدان زنگ زد

تاصدامو شنید کلی نگران شد واسش همه چیو گفتم حس میکردم چقد الان ناراحته 

اگه ازیزدان خبر داشتم شاید حالم اونجوری نمیشد

خیلی شب بدی رو گذروندم

اما تحمل کردن اینکه همش یکی بخواد تهدیدم کنه خیلی سخت بود

همونشب اس دادم همه چیو ب خاله گفتم

فرداشم رفتم خونشون 

راحت شدم دیگه خیالم راحت شد

سرزنشم نکرد هیچ تازه کلی راهنماییم کرد ک چکار کنم عصرشم باهام اومد خونه 

وبامعظمه حرف زد

البته بخاطر اینکه ب ابجیم گفتم قضیه رو دعوام کرد گفت تومیدونی ک همیشه کارش فتنه ست

حالاهم ن ک ابجیم بهتر شده رفتارش اما شاید بخاطر خاله کمتر اذیتم کنه 

سختیش فقط همین دوماهه

محرم وصفرتموم بشه یزدان میاد با بابام حرف میزنه وهمه میفهمن قضیه رو

توروخدا دعا کنید همه چی خوب پیش بره

ای خدا کی میشه نگرانی هام تموم شه 

ازدیشب ک بایزدان حرف زدم بخاطر ی حرفش ناراحتم

بابا از دیشب تاحالا میگه چرا انقد ناراحتی مشکلت چیه

چرا من نباید بفهمم ک تو چته

دعا کنید همه چی خوب پیش بره

همه چیو میسپرم دست خدا



نظرات شما عزیزان:

غریـــبـ ـه
ساعت22:18---17 آذر 1392
اینجا نمیدونم سعید جان کامنت داده یا مهشید خانوم! در هر حال با حرفشون موافقم
دقیقا اتفاقاتی که واسه داداشم و زنداداشم افتاد
وقتی ایرانی جماعت بفهمن دو نفر قبلا رابطه داشتن و عاشقانه همو میخواستم شنگ جلو پاشون میذارن.سعی کنید این قضایا رو تو دلتون نگه دارید.... ایشالا به امید روز عروسیتون
بی صبرانه منتظر کارت عروسیتونم


نیوکامنت
ساعت22:38---16 آذر 1392
"فروش اسپمر ارسال کامنت با قابليت خواندن کد امنيتي"
سلام. بنده متوجه شدم که شما کامنت تبليغاتي ارسال ميکنيد. ميخواستم يک اسپمر پرسرعت و ارزان را معرفي کنم.
اسپمر نيوکامنت نرم‏افزاري جديد و قدرتمند است که به شما امکان ميدهد کامنت (نظرات) تبليغاتي خود را به وبلاگ ها ارسال کنيد.
اين نرم‏افزار مطابق با آخرين تغييرات ارسال کامنت ساخته شده است.
مهمترين ويژگي اين نرم‏افزار اين است که کد امنيتي را خوانده و به صورت خودکار وارد ميکند.
يعني اين نرم‏افزار اتوماتيک بوده و به طور خودکار کامنت ها را ارسال ميکند.
بدين ترتيب شما ميتوانيد در مدت کوتاهي تعداد زيادي کامنت را ارسال نماييد بدون آنکه پشت رايانه بنشينيد.
اين نرم افزار به گونه اي متفاوت ساخته شده و هيچ يک از مشکلات ديگر نرم افزار هاي ارسال کامنت را ندارد و درهنگام ارسال کامنت گير نميکند.
با اين نرم‏افزار ميتوانيد براي ديگر وبلاگ ها ، وبلاگ خود را تبليغ کنيد و آمار بازديد سايتتان را بالا ببريد.
اگر از اسپمر هاي از کار افتاده و خراب خسته شده ايد ، بهتر است اين نرم افزار را امتحان کنيد!

شما ميتوانيد از نسخه نمايشي استفاده کنيد و با ارسال کامنت آزمايشي ، قبل از خريد از کارکرد نرم‏افزار مطمئن شويد.

24 بلاگ تحت پوشش : بلاگفا - لوکس ‏بلاگ - بلاگ ‏اسکاي - ليموبلاگ - حامي بلاگ - بلاگ سازان - نيلوبلاگ - نگارفا
ابر بلاگ - بلاگ مهر - بلاگ تز - لر بلاگ - زرين بلاگ - پارسي بلاگ - بلاگ دهي - اريسفا - فرد بلاگ - صدف بلاگ - رز بلاگ - عرش بلاگ - شاخه - کويربلاگ - توس بلاگ - سمين بلاگ

به زودي 8 بلاگ ديگر اضافه ميشود.

و بايد عرض کنم که نيوکامنت از تمام سرويس هاي مشابه مانند ارزانتر است.

همچنين براي قرارداد هاي طولاني ، مقدار زيادي تخفيف دريافت ميکنيد.

براي دانلود به http://www.newcom1.tk مراجعه کنيد.

شماره تماس : 09372201600


غریـــبـ ـه
ساعت18:06---12 آذر 1392
سلام دوست خوبم من برگشتم

ببخشید که این مدت نتونستم بهتون سر بزنم و خیلی از لطفتون ممنونم که تو این مدت فراموشم نکردین
پاسخ:هورااااااااااا


saeed&mahshad
ساعت22:24---11 آذر 1392
slm ,khubin? b tahdidaye abjitun tavajoh nakonin,in yki 2 nah ham migzare be zudi eshala k hamechi dorost mishe,faghat y khahesh mikonam azatun,vaghti yazdan oumad khastegaritun hichi az eshghi k beinetun bude nage,bekhoda age befahman asheghe ham budiiiiin koliiii moshkel miad sare rahetun,behesh begin k bege taze baham ashena shodid,intori kheili behtare,albate in nazare mane,hala bazam khodetun mi2nid
پاسخ:نظر خودمونم همینه کاملا درس میگی نباید حساس بشن رواین قضیه


...n...
ساعت17:12---11 آذر 1392
ایشالله زود زود تو یزدان مال هم میشید
مطمئن باش تو این دنا هیچ دلیلی محکم تر از عشق شما دوتا نیست
باعشق زندگی کن و به روزای با یزدان بودن امیدوار باش
چون یزدان فقط متعلق به توست
آرزومند روزای باهم بودنتونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:,سـاعت 16:33 نويسنده deltang| |

miss-A