پست236


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

الان منويزدان 722روزه ك باهميم....

722شبه ك هرشب يزدانو هرچند پيشم نبود

يابعضي وقتا ناراحت بودم ازدستش توذهنم مرور كردم

هرشب براي يزداني ك عشقشو تو قلبم ميپروروندم عاشقانه گفتم

الان يادم اونمدتي افتاد ك ازصدقه سري يكي ازدوستان دعوامون بالا گرفت و

من نزديك ب س ماه باش هيچ ارتباطي نداشتم حتي كاري كردم ك ديگه دستش هيچجور بهم نرسه

چون بعداز اشتباه دوستم اون خيلي خيلي مقصر بود...

بالاخره گذشت

بهش فرصت دادم وحالاهم ب شدت دلتنگشم...

همه ش ميگذره

وتوي عبور اين روزاي جانفرسا

منتظرروزيم ك شادي منويزدان دركنار هم ابدي باشه

محتاج دعاي همه شما هستم

اميدوارم الان يزدان حالش خوبه خوب باشه كاش فردا بتونه زنگ بزنه

 



نظرات شما عزیزان:

سمر
ساعت13:33---28 شهريور 1392
لینک شدی گلم

من او
ساعت16:22---27 شهريور 1392
در اوج یقین اگرچه تردیدی هست
در هر قفسی، کلید امیدی هست
چشمک زدن ستاره در شب یعنی...
توی چمدان ماه، خورشیدی هست
با سپاس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:,سـاعت 1:18 نويسنده deltang| |

miss-A