پست233


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

جديدا ب ي چيزايي حسادت ميكنم

ن ك چش ديدن اتفاقاي خوبو براي ديگران نداشته باشما

اما خب ي چيزايي ك ميبينم دلم ميخواد تجربش كنم

بعضي وقتا افسوس ميخورم ك چرا يزدان برام فلان كارو نكرد

البته وقتي يهو ناراحت ميشم اين فكر مياد توسرم

درواقع من اون انتظارارو ندارم از عشقم

بعضي چيزاروهم حق خودم ميدونم ك انجام بده ك نميده

اما من هي بهش گوشزد نميكنم چون فقط خودم غصه ميخورم

اينم ميدونم ك اگه فاصله برداشته شه اين مشكلاتم حل ميشه

امشب خيلي دمدمي مزاج شدم اول شبي خيلي سرخوش بودم

اما الان نيستم

يهو ياد ي چيزي افتادم غصه م گرفت

خيلي خوبه ك ادم اميدشو هيچوقت ازدست نده

من هنوز اميدي ك سركوفت خورده رو دارم...

درهرصورت هم عاشق عشقم هستمممممم

نقطه سرخط



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت9:49---26 شهريور 1392
سلام بدو بیا اپم بیا پست های جدیدمو نگاه کن مخصوصا پست/ امتحان کن/



راستی پست چه رنگیو به من میدی را هم به من بگو..
پاسخ:بقول يزدان چشب ميام


amir
ساعت9:46---26 شهريور 1392
و آسمان همیشه از یه ارتفاعی به بعد دیگه هیچ ابری وجود نداره، پس هر وقت آسمون دلت ابری شد با ابرها نجنگ، فقط اوج بگیر...

amir
ساعت9:46---26 شهريور 1392
.. سکوتم را به باران هديه کردم ...

... تمام زندگی را گريه کردم ...

... نبودی در فراق شانه هايت ...

... به هر خاکی رسيدم تکيه کردم ...

_________________________

سلام وب زیبایی دارید خوشحال میشم به منم سر بزنید


amir
ساعت9:45---26 شهريور 1392
سلام واقعا وبت خوشگل نازه موفق باشی
پاسخ:هميشه منو با نظراتت شرمنده ميكني... مرسييييييييي


taravat
ساعت13:00---25 شهريور 1392
خوبه که راحت همه چی رو میگی
دردودل میکنی
منم با متنام سعی میکنم برسونم ولی هیچوقت جرات حرف زدن نداشتم واسه همین رو به این دنیای مجازی اوردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:,سـاعت 1:42 نويسنده deltang| |

miss-A