پست232


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

ديروز باهم خدافظي كرديم موقع خدافظي بش گفتم

كي زنگ ميزني؟من زود دلم تنگ ميشه ها

گف ي هفته ديگه تحمل كن زنگ ميزنم

گفتم وقتي زنگ زدي ن سرسنگين باشي دلم بشكنه ها حالا ميخواد دليلش هرچي باشه

گف حتمااااا خيالت راحت

حالا امروز زنگ زده سلام خوبي؟

منه بيچاره باكلي ذوق اماگف خدافظ وقطع كرد

بلند گفتم پررو

بعد ي چن دقه بعد زنگ زد جاي سلام بش گفتم پررو اونم كلي خنديد

ي ذره فقط حرف زديم اما اينم خودش خيلي خوبه

واييييييييي هنوزم باورم نميشه ك 30روز ديگه بيخبري تموم ميشه

يزدان قول داده تاكمتراز7ماهه ديگه نامزد كنيم

اميدوارم همه چي خوب پيش بره

ياد روزاي خوبه اينده ميافتم قند تو دلم اب ميشه

ميدونم تا بهم رسيدنمون كلي بحث پيش مياد كلي دعوا

اما بقول يزدان ديگه واس دعواها نگران نيستيم چون ميدونيم اخرش چي ميشه

بله اخرش ماباهم ازدواج ميكنيم...

خدايا بخاطر همه چي شكرت



نظرات شما عزیزان:

مهراد
ساعت23:19---24 شهريور 1392
آهان

خوش بخت بشین
پاسخ:مرسي


احسان
ساعت18:42---24 شهريور 1392
اپممممم

مهراد
ساعت14:54---24 شهريور 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:,سـاعت 11:31 نويسنده deltang| |

miss-A