پست230


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

بهم اعتماد نداره...



نظرات شما عزیزان:

مارال
ساعت10:38---28 مهر 1392
سلام وبت عالیه =

به منم سر بزن جونم


نیلوفر
ساعت21:13---26 شهريور 1392

عــــادت نـــدارم درد دلـــــم را ، به هـمه کــــس بگویـــم..! ! !



پس خاکـــــش میکنم زیــر چهـــــره ی خنــــدانم.. ،



تا همـــــه فکـــــر کننــــد . . . نه دردی دارم و نه قلبــــــــــــــی


fateme
ساعت23:47---25 شهريور 1392
من یه چیو نمی فهمم چرا حرفات این قدشبیه حرف دل منه???!!!!!
هیچ وقت بهم اعتمادنداشته همیشه میگه دلت جای دیگه ای گیره...!!(ولی اصن این جوری نیس!!)
محدثه جون خیلی دلم گرفته خیلی میخوان واسش برن خواستگاری خودش میگه نمی خوام قبول ندارم ازدواج اجباری رو ولی واسه مامان باباشم احترام خاصی قاعله دارم دیونه میشم به خدا
خداکنه به حق امام رضا(ع)توبه یزدانت برسی وخوشبخت بشی
من دیگه امیدی به رسیدن ندارم


amir
ساعت9:07---24 شهريور 1392
دوستي رو از زنبور ياد نگرفتم كه وقتي از گلي

جدا ميشه ميره سراغ گل ديگه.....

بلكه دوستي رو از ماهي ياد گرفتم

كه وقتي از آب جدا ميشه مي ميره


amir
ساعت9:07---24 شهريور 1392
دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است ! اذان افطارش را تو بگو

amir
ساعت9:03---24 شهريور 1392
دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است ! اذان افطارش را تو بگو

amir
ساعت9:02---24 شهريور 1392
به شونه های کسی تکیه بده که اگه خوابت برد،سرتو نذاره زمین!

amir
ساعت9:01---24 شهريور 1392
لحظه هایی هست که وقتی سخت دلگیری دردت را در سینه ات فرو می ریزی تا آشکار نگردد



لحظه هایی هست که وقتی اشک در چشمانت حلقه زده، بغض می کنی اما پشت لبخندی ساده پنهان خواهی کرد



لحظه هایی هست که وقتی دلت خیلی گرفته و می خواهی درد دلت را فریاد بزنی از سنگینی بغضت نمی توانی



لحظه هایی هست که سخت، خسته می شوی از دست کسانی که حرف هایت را نمی فهمند و باز چیزی نمی گویی



لحظه هایی هست که وقتی از تنهایی زمین گیر می شوی، سرت را به دیوار تنهاییت می گذاری و باز هیچ نمی گویی



لحظه هایی هست که دلت می خواهد فریاد زنی و خالی شوی از هر چه درد، ولی باز نمی توانی...



و



لحظه ایی که سخت تر از تمام لحظه هاست. لحظه ای که عادت می کنی به هر چه درد و چه سخت لحظه ایست..




amir
ساعت9:01---24 شهريور 1392


گاهی دلم برای خودم تنگ می شود



گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ می شود



گاهی دلم برای پاکیهای کودکانه ی قلبم میگیرد



گاهی دلم از آنهایی که در این مسیر بی انتها آمدند و رفتند خسته می شود



گاهی دلم از کسانی که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد



...گاهی آرزو میکنم ای کاش...



دلی نبود تا تنگ شود...



تا خسته شود...



تا بشکند...







@...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@....... ..@


amir
ساعت9:00---24 شهريور 1392
بعضی ها ،

هیچ وقت آدم نمی شوند !

در چرخه ی تکامل …

چگونه ظاهرِ آدم یافتند ، نمیدانم !

خصلتشان زخم زدن است !

و

خراشیدنِ روح !

حالا تو بگو ،

چگونه در کنارِ چنین گرگهایی ..

اگر چنگ در نیاوری !

دوام می یــابــی !


amir
ساعت8:49---24 شهريور 1392
واقعا زیبا بود

مرد همیشه آبی
ساعت13:42---23 شهريور 1392
کی؟؟؟ یزدان؟
پاسخ:چي بگم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 23 شهريور 1392برچسب:,سـاعت 1:15 نويسنده deltang| |

miss-A