پست225


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

هرکسی درک نکنه لااقل باید یزدان درک کنه ک ب من چی گذشت البته

اونم ازش انتظار ندارم درک کنه چون وقتی هزاران کیلومتر فاصله ست بینمون چجوری درک کنه

من این دوسال خونه دل خوردم

خودم خوب میدونم ک باچنگودندون اولین عشقمو چسبیدم

ک نخوام بعدا ب ی قلب دیگه عادت کنم

کاش درک کنه

خونه خودمون نیستم ک دارم اینارو مینویسم میترسم بیشتر ادامه بدم بغض امونم نده برای

 یزدان خداروشکر اتفاقات خوبی درحال رخ دادنه اما برای رابطمون نه

دیگه از مرض میاد تو شهر خدمت میکنه

وممکنه همین روزا معاف شه خداروهزار بار شکر

ممنون از همراهی همگیتون



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت9:40---20 شهريور 1392
سلام با افتخار لینک شدیم

amir
ساعت9:39---20 شهريور 1392
کاتب سرنوشت برای هر کس چیزی نوشت نوبت ما که رسید قلم افتاد ...دیگر هیچ ننوشت ! خط تیره گذاشت و گفت: تو باش اسیر سرنوشت!یاحق

amir
ساعت9:38---20 شهريور 1392
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :



بسم الله الرحمن الرحیم



لاحول وقوة الا بالله العلی العظیم







آمین







این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه







پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه







الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه...


amir
ساعت21:31---19 شهريور 1392
سلام وبت عالیه عزیز به منم سر بزن
♥♥♥


احسان
ساعت15:43---17 شهريور 1392
اپم

naeeme
ساعت15:14---16 شهريور 1392
ﻫﯿﭽﮑﺲ،ﺑﺮ ﻧﯿﻤﮑﺖ ﭘﺎﺭﮎ ﺑﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽﻧﻤﯿﻨﺸﯿﻨﺪ!ﯾﺎ ﯾﺎﺭ ﺩﺭ ﺑﺮ ﺍﺳﺖ، ﯾﺎ ﯾﺎﺩ ﯾﺎﺭ ﺩﺭ ﺳﺮ

سمیرا
ساعت13:38---16 شهريور 1392
سلام عزیزم عشق من من رو تنها گذاشت واسه همین امیدوارم به عشقت برسی.
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:,سـاعت 22:21 نويسنده deltang| |

miss-A