پست211


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

عزيز دلم زنگ زد وايندفه بدون استرس باهم حرف زديم

خداروشكر

دورش بگردم سرماخورده بود صداشم بدجور گرفته بود قربونش بشم

خيلي دلم براش تنگ شده بودا...

وايييي من خيلي يزدانو دوس دارم كي باور ميكنه؟؟؟؟

الانم خيلي ذوق كردم خداوكيلي...

عشق من فقط يزدان بوده وهست...

 



نظرات شما عزیزان:

fahimeh
ساعت20:28---20 مرداد 1392

اِحسـ ـ ـ ـ ـاس " را فـَلـَـک نــکنیم

این طفل مَعـصـوم که چه میداند

" مَـنـطـق " چیست ...

مرسی که بهم سر زدی! وبت زیباست !لینکت میکنم با احترام !


مـــــرد همیـــــشه آبـــی
ساعت16:40---20 مرداد 1392
خوش بحالش ک انقد دوسش د اری
پاسخ:اره


ehsan
ساعت12:05---20 مرداد 1392
دیدی گفتم زنگ میزنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 19 مرداد 1392برچسب:,سـاعت 20:17 نويسنده deltang| |

miss-A