پست208


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

چقد دلم هواتو كرده...

ميدوني بهونه ي هيچي رو نميگيرم

جزتو

فقط تورو ميخوام

هميشه ميخوام باشي وهميشه هم حسم سركوب ميشه

بيصبرانه منتظر اون لحظه ام ك براي هميشه داشته باشمت...

ك براي من باشي،ك براي تو باشم

ازهرچي ناراحت باشم غصه هرچيو بخورم اما اميدمو ب بهم رسيدنمون ازدست نميدم...

چون واقعا ميخوام اين اتفاق قشنگ بيفته

وميدونم ادم هرچيو ازته دل بخواد وبراش تلاش كنه اون چيز ميشه حقش

حقمه

حقمونه

يزدان مگه نه؟



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت21:36---18 مرداد 1392
قشنگ بود مرسی
اپممم


غریبه
ساعت19:23---18 مرداد 1392
ببخشید یادم رفت بگم

عیدتون مبارک
پاسخ:عيدتوهم مبارك...


غریبه
ساعت19:01---18 مرداد 1392
تموم کردم ولی تاوان سختی دارم باباتش میپردازم

وقت برام دعا کن
همین


غریبه
ساعت18:08---18 مرداد 1392
سلام اومدم که دیگه نگی بی وفاست



آهان پس خدارو شکر چیزی نبود تا تموم شه خدمتش

ایشالا این چند روز باقی هم میگذره و میاد پیشت اما اینبار با یه دسته گل و شیرینی همرا با خونواده محترمه برای عمر خیر

از الان میپرسم وکیلم؟



منم رفتم خوب فکر کردم و تصمیمی رو که باید میگرفتم رو گرفتم

کسی رو نمیشه بزور برا خواستن وادار کرد..!

برام دعا کن روزای سختی رو دارم میگذرونم
پاسخ:اي بابا روزاي سخت ميگذرن نگران نباش


atefe
ساعت17:38---18 مرداد 1392
عیدت مبارک

sina
ساعت21:16---17 مرداد 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,سـاعت 20:45 نويسنده deltang| |

miss-A