پست204


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

الهي قربونش بشم

الهي دورش بگردم...

همونموقع ك داشتم ازدلتنگي گريه ميكردم

زنگ زد صداشو شنيدم 

كلي ماجراهم پيش اومد امروز

زنگ ك زد صداي باد ميومدخيلي اذيت شدم

ازونطرفم دوستاش هي اذيت ميكردن...

بعدشم ك شارژم تموم شد متاسفانه 

اخه اونجا فقط ايرانسل انتن ميده گوشيه دوستشم ك ش نداشت

فقط زود خدافظي كرديم

منم ك اصلا حالم بهتر نشده بود چون باز ميخواستم صداشو بشنوم

ي چن دقه گذشته بود داشتم اشكمو پاك ميكردم ك ي شماره زنگيد

خدا خدا كردم يزدانم باشه قربون خدا برم همينطورم بود

بازم حرف زديم

بهشم گفتم كنكور قبول شدم خيلي خوشحال شد

دورش بگردم

حال فرهادو هستي رو هم پرسيد فداي سه تاييشون بشم

البته بازم دوستاش سروصدا ميكردن چون صداي باد ميومد

نميشنيدم يزدان ترجمه ميكرد البته كلي شاكي شدم چون يزدان

ك 24ساعت پيش اوناست

الانم فقط چن دقه خودشو ميخواستم دفعه دوم ك زنگيد حالم خوب شد

بعدش ك گوشيو قطع كردم عكسشو اوردم و زوم شدم رو صورت عشقم

حدود20 مين نگاش كردم بعد گوشيو گذاشتم كنار كامپيوتر

يهو گوشيم زنگ خورد و روشن شد واييييييييييي

ابجيم عكسو ديدمهر شده

ازهمون موقع هي داره طعنه ميزنه

البته غصه اينو اصلا نميخوام بخورم ك بيفايده س

فداي سر منو يزدانوهستيو فرهادددددددددددددددددددد

والله

 



نظرات شما عزیزان:

ستاره مشرقی
ساعت0:59---17 مرداد 1392
سلام مرسی که به وبم سر زدی

ehsan
ساعت1:34---15 مرداد 1392
اپمم

atefejo0n
ساعت0:07---15 مرداد 1392
bebakhshid esterese kunkur nemizare havas vase adam nemizare... avarin khosham omad mamane hasti/farhad
پاسخ:بله هستي وفرهاد يزدان رو هستي حساسه نگران خواهرزادت نباش...


ehsan
ساعت23:52---14 مرداد 1392
اخی چه باحال

عاطفه‏ ‏‏ ‏
ساعت22:01---14 مرداد 1392
فدای سر خودت و یزدانو فرهاددددد؟پس هستیم چی؟ ببین من خاله هردوتاشونم زورم میاد اسم یکیش هس اسم اون یکی نیستا
پاسخ:خب ي بار ديگه بخون نوشتم هستيو فرهاد
پاسخ:من بين بچه هام فرق نميذارم قول ميدم بهت...


atefeh_71
ساعت20:35---14 مرداد 1392
سلام تبریک به خاطر قبولیت .خوشحالم که باشنیدن صدای عشقت خوشحال شدی

عاطفه
پاسخ:عين عاطيه خودم مهربوني


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:,سـاعت 20:5 نويسنده deltang| |

miss-A