پست201


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

امروز اون اس هايي رو ك ازت تو گوشيم دارمو زيرورو كردم...

 

يادم اومد سر ي موضوع هم بايد گوشاتو ميكشيدم ونكشيدم هم بايد گازت ميگرفتم ك نگرفتم

 

الانم ي جا يادداشت ميكنم ك اومدي ب سلامتي خداي نكرده يادم نره

 

وحتما حتما كارمو عملي كنم

 

خب اين ازاين ك بايد بلاتكليف بمونه

 

واي يزدان چ خوب بود اونموقع ك درمورد فرهاد وهستي حرف ميزديم

 

هرچي بيشتراينارو زيرورو ميكنم دلم بيشتر تنگ ميشه

 

وقتي هستي خيلي خوشحالترم خيلي بهترم

 

زياد مونده تا برگشتنت

 

صبر ميكنم

 

بالاخره بايد تموم بشه ديگه



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت21:47---22 مرداد 1392
ای وای منم هرشب اس ام اس هاشو میخونم

هروقت آخرین اس ام اسشو میخونم که دیگه میخاست بره سربازی هم خندم میگیره و هم گریه

وای که چه شبی بود
پاسخ:خيلي لحظه ي ناراحت كننده ايه...


فرزانه
ساعت18:02---19 مرداد 1392
سلام
مرسی که تنهام نذاشتی واومدی...
بازم بیا
همیشه دعوتی ...
راس ساعت دلتنگی


raha
ساعت3:52---14 مرداد 1392
slm mamnon omadi linket kardam to ham mano blink
پاسخ:رو چشم


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت14:20---13 مرداد 1392
خوش ب حال عشقت اجی

من خودم از قبول شدنم شاخ درآوردم

ولی نصف کنکور شانسیه دیگه
پاسخ:قبلش فك نميكردم شانسيه... اما بعد اعلام نتايج يقين پيدا كردم...


fateme
ساعت0:11---13 مرداد 1392
نمی تونم دوری شویه لحظه تحمل کنم همین الان دلم براش تنگ شده ولی ازش دلخورم خدانکنه هیچ وقت حال منو داشته باشی خیلی سخت من فقط بغضم قورت میدم که کسی متوجه نشه
توتاحالایزدانتوامتحان کردی؟؟


ehsan
ساعت0:01---13 مرداد 1392
زیبابود راستی اپم بیا

sina
ساعت23:47---12 مرداد 1392
بالآخره یزدان هم برمیگرده...عشق صبوری میخواد
پاسخ:دارم صبر ميكنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:فصله,برگشتن,يزدان,,سـاعت 21:45 نويسنده deltang| |

miss-A