پست195


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

واي خداي من

كي ميفهمه ك من چقد خوشحالم

بعد اينروزاي سخت يزدانم زنگ

خدايا شكرت

خدايا ممنونم

زنگ زدنش مثه ي انرژي مضاعفه ب خدا

واي يزدان عاشقتم

دلم براش ي ذره شده بود

خوب شد زنگ زد

تولدشو هم بهش تبريك گفتم

يزدان خودشم يادش بود گف اگه تبريك نميگفتي ناراحت ميشدم

اخه قربونت بشم الهي مگه ميشه تولد عزيزدلمو يادم بره...

تازه ب دوستايي ك گفتن وقتي يزدان زنگيد ازطرفشون تولدشو تبريك بگم

هم بايد بگم ك بهش گفتم

خدايا ممنونم

ي كم حرف زديم

گفت سعي ميكنم زود ب زود بزنگم

قربونش بشم

خداوكيلي تا صداشو شنيدم

روحيه م عوض شد

خدايا ممنونم



نظرات شما عزیزان:

امیرعباس
ساعت18:03---11 مرداد 1392
خدا برات نگهش داره
پاسخ:ايشالله


یگانه
ساعت9:00---10 مرداد 1392
از یـه جـآیی به بـعد دیگه ، نه دَست‌ پــآ میزنی

نه بــآل بـــآل میـ‍زنی

نه دل دل مـیکـنی

نه داد و بیداد میـکـنی

نه گــریه میـکنی

نه سـرت میزنی به دیوار

نه مـشـتت میکوبی به دیوار

از یه جایی به بـَعد فـَقط سکوت میکنی سکوت !


ehsan
ساعت22:38---9 مرداد 1392
قشنگ بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,سـاعت 19:17 نويسنده deltang| |

miss-A