پست193


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

ميدونم ي روز اين دلتنگيا تموم ميشه...

اين فاصله

اين ك ترس ازدست دادنت خواب شبو ازم بگيره

خيلي سخته دلي رو اروم كنم ك توروميخواد...

چون بعضي وقتا خسته ميشه...

عمق فاجعه اينجاست ك هي بهوونه تو ميگيرم

عكساتو ميبوسم وهيچوق اين حالت تغيير نميكنه

تغيير نميكنه



نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت12:26---9 مرداد 1392
به این جورادمانمیشه گف دوست چون ازدشمنم بدترن
منم یه نمونه ازاین دوستا دارم تمام تلاششوکردکه عشقموازم بگیره هنوزم درتلاشه ولی عشقم،قوبونش برم حاضرنیس نگاش کنه


fateme
ساعت12:09---9 مرداد 1392
اره حس خیلی بدی بهم دس میده
اون لحظه دلم می خوادبزنم زیره گریه چون هیچی نمی تونم بگم
محدثه شماچجوری باهم اشناشدین؟؟


ehsan
ساعت11:58---9 مرداد 1392
قشنگ بود مرسی

fateme
ساعت11:31---9 مرداد 1392
دقیقا دوستای منم همینو میگن

fateme
ساعت0:39---9 مرداد 1392
خداکنه بهم برسین وخوشبخت بشین خیلی خیلی خوشبخت که هیچ وقت ازانتخاب هم پشیمون نشین واقعاارزوم واست همینه
ولی محدثه جون من نمیدونم چراهمچین حسی دارم نسبت به عشقم بااینکه خیلی پسرخوبی ولی فک می کنم اگه بهم برسیم خوشبخت نمیشیم واسه همین گاهی ارزوم میشه جدایی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,سـاعت 1:7 نويسنده deltang| |

miss-A