پست185


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

ترس ازينكه وبم فيلتر شه بدجور اومده توجونم...

اينهمه حرفام چي ميشه؟

چيكار كنم؟

البته توبلاگفا ي وب دارما اگه دوستان ب درباره وب نگا كنن ميبينن

اما خب حوصله م نميشه نوشته هامو كپي كنم اونجا..

بايد چكاركنم؟

سرم درد ميكنه امشب بيحوصله بودم 

الان ميرم ميخوابمو تادلم بخواد ب يزدانم فك ميكنم

ب قول نرجس آخ جان

بعدا نوشت:راستي من خيلي تو ميزكارم مشكل دارم ي مدتيه نميتونم مطالب قبليمو مثه قبل ويرايش كنم...واس شماهم اينجوريه؟ ي بعدا نوشت ديگه:براي گذاشتن عكس تو وبم حتما بايد اپلودش كنم؟راه ديگه نداره؟

نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت18:10---8 مرداد 1392
دمت خودت اتشفشان..

ali sadeghi
ساعت23:48---6 مرداد 1392
سلام
ممنون که سر زدی

شماهم وب خیلی خوبی داری

خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم

بازم سر بزن

منتظر حضور گرمت هستم

بای تا های


♥ღஜشبنم
ساعت13:07---6 مرداد 1392
ﭼﻪ ﺳﺨﺖ ..





ﻫﻢ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﺑﺎﺷﺪ !





ﻫﻢ ﺍﺑﺮ ﺑﺎﺷﺪ .....! ﻫﻢ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺑﺎﺷﺪ !..





ﻫﻢ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺧﯿﺲ ﺑﺎﺷﺪ ..









ﺍﻣـــــﺎ ..





... ... ... ... ﻧﻪ ﺗـــــﻮ ﺑﺎﺷﯽ ... ... ... ....





ﻧﻪ ﺩﺳﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺸﺮﺩﻥ ﺑﺎﺷﺪ ..!





ﻧﻪ ﭘﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻗﺪﻡ ﺯﺩﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ..





ﻧﻪ ﻧﮕﺎﻫـــﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﻝ ﺯﺩﻥ .
پاسخ:من نميدونستم كات شديد چون امير بهم نگفته بود يني ازبعد تولدش ازش خبر نداشتم متاسفم


naeeme
ساعت14:11---5 مرداد 1392
عزیزم من اسمم نعیمه هستمرسی که لینکم کردی و مشکلمو بم گفتیفقط یه چیای قلباییو که گذاشتی کنار خیال تنها راه باتوبودن است چجوری گذاشتی بم بگی ممنونت میشم دوست دارم

ehsan
ساعت0:40---5 مرداد 1392
چرافیلترشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,سـاعت 1:24 نويسنده deltang| |

miss-A