پست172


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

خيلي ناراحتم...

 

دلم ميخواد الان كسي پيشم نباشه تاراحت گريه كنم ن هي سعي كنتم جلوي اومدنشونو بگيرم...

 

وقتي زنگ زد نميدونم چرا دلشوره داشتم

 

ايندفه اصلا باذوق نگفتم سلام خوبي؟

 

نميدونم چرا يهو صدام گرفته شد

 

انگار ب دلم الهام شده بود ك خبر خوبي قرار نيس بشنوم

 

امروز بد تو ذوقم خورد

 

يني وقتي ياد اونشبي ميافتم ك وقتي گف فقط 45 روز مونده من تاچ حد خوشحال بودم

 

خييييييييييلي دلم برا خودم ميسوزه

 

شيطونه ميگه ب خدا بگم:خدايا ازت بدم مياد

 

اخه من چ گناهي كردم چرا  نبايد خوشحال باشم

 

خدايا اين انتظارمن براي تو تكراري نشده؟يزدان گف 90روز اضاف خدمتشو نبخشيدن

 

الهي دورش بگردم خيلي بد باهاش خدافظي كردم اونم بعدازاينهمه بيخبري

 

اميدوارم ازدستم ناراحت نباشه

 

خداكنه ناراحتش نكرده باشم...

 

خدايا خيلي ازت شاكيم خيلي

الان حوصله هيشكيو ندارم

 



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت0:21---31 تير 1392
عالی بود مرسی

غریبه
ساعت18:48---30 تير 1392
خودت که عاشق شدی میدونی هرچقدم عقلت بخواد با منطق جلو بره دلت نمیذاره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 30 تير 1392برچسب:,سـاعت 17:58 نويسنده deltang| |

miss-A