ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

 امروز يكم بيحالم...

خودمو نگاه ميكنم...

اينو ديگه اصلا پنهون نميكنم...

ك ميترسم...

يزدان ميدونه ك چقد دوسش دارم...

ترس اينو دارم ك حسرت داشتنش هميشه بدلم بمونه...

وقتي ميگه من لياقتتو ندارم بهتره جدا شيم

دوس دارم توانايي اينو داشتم ك همه ي اين حرفارو از زبونش پاك كنم...

يزدان نميدونه با فكر كردن ب اينجور حرفاش اشكام راحت گونه هامو خيس ميكنن...

ونميدونه با ياداوري عاشقانه هاش چجوري قند تو دلم اب ميشه...

كاش ي وقت طولاني داشتم تاهمه گفته هامو بگم...

ي وقت ك استرس هيچي باهام نباشه...

يزدانم 

دوست دارم...

براي بهتر شدن زندگيمون ازهم جدامون نكن...

ازكجا مطمعني ك بدون هم حالمون خوبه؟

قطعا نيست.....



نظرات شما عزیزان:

مرمر
ساعت0:31---2 تير 1392
سلام وبلاگ زیبایی دارید خوشحال میشم به منم سربزنید واگه باتبادل لینک موافقید بگید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 1 تير 1392برچسب:,سـاعت 15:23 نويسنده deltang| |

miss-A