ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

ديشب ب نوا گفتم تا زنگ زدي اولين بحثمون اين بود

ك دل كي بيشتر تنگ شده خب معلومه من

نوا هم زد زير خنده

ميگه اخه خنده داريد...

بش گفتم خب يزدان قبول نميكنه ك دل من بيشتر

واسش تنگ ميشه 

اما خب نوا گفت من باور ميكنم

خيلي خوشحال شدم...

يزدانم پايين بياي بالا بري

دل من چي؟

بيشتر تنگ ميشه...

الهي ك من قربونت بشم...

 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت23:05---9 تير 1392
لینکت میکنم عزیزم

fatima
ساعت23:16---2 تير 1392
سلام عزیزم مرسی که سرزدی. تو هم وب خوبی داری. بازم بهم سربزن خوشحال میشم.

ابراهیم
ساعت22:58---2 تير 1392
با همـه ی لحـن خـوش آوایـی اَم ،

در به درِ کـــــــــــوچه ی تنهـاییـــم

اِی ۲-۳تا کوچـــــــه ز مـا دور تــــر

نغمه ی تو از هـــــــمه پر شور تـر

کـاش که این فاصــله را کـم کنی ...


" نیمــــــــــــه شعــــبان مـــبارکــــــــــــــــ


atefeh_71
ساعت17:49---31 خرداد 1392
لب پر از سکوتم دلتنگه از جدایی / بی تو ببین چه سرده تابستون و تنهایی

sina
ساعت16:37---31 خرداد 1392
سلام...می دونی تو خیلی خوشبختی که دل یزدانت هم برات تنگ میشه...خیلی خوشبختی که میدونی یه روزی میرسه که واسه همیشه کنارش باشی...قدر تموم این لحظه هاتو بدون...
از اینکه به فکرمی ممنون...کاش شیرین هم بهم فکر میکرد


ابراهیم
ساعت15:24---31 خرداد 1392
فاصله عشق و فاحشگی در حد یک شب است .....

شبی که نمیدانی فردایش عاشق میخواندت یا فاحشه ....

به همین سادگی....!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 31 خرداد 1392برچسب:,سـاعت 14:47 نويسنده deltang| |

miss-A