پست279


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

سلام

اوضاع خيلي بده

جديدا خيلي ترس دارم ك نكنه واقعا باهم تفاهم نداشته باشيم

يكي ازهمكاراي يزدان بااينكه شوهرداره خيلي دورو بر يزدان ميگرده من ازبابت يزدان خيالم راحته ها

اما اون خانومه اعصابمو بهم ريخته ديگه علنا ب يزدان پيشنهاد دوستي داده همراه بانامه يواشكي گوشي يزدانو برميداشت اس هاي ماروميخوند

بااينكه ميدونست ك يزدان چقدمنو دوس داره اينكارارو ميكرد

يزدان همشو واسم ميگه ميدونستم خودش چقد ازين بابت ناراحته منم بهش گفتم ك بهت اعتماد دارم

هفته پيش يزدان گفت خداروشكر ازينجارفته وديگه نمياد سركار

اما باز سروكله ش پيداشده

ايندفه يزدان ميگه معذرت خواهي كرده وگفته من پشيمونم يزدان ميگه ديگه بهم ميگه داداش

شمارمو ازيزدان برداشته بود زنگ بزنه مثلا واس دلجويي

ده بار زنگيد من جواب ندادم

من ك ميگم اگه واقعا پشيمون بود الان ديگه نبايد روش ميشد ك خودش بهم زنگ بزنه

 

ب يزدانم گفتم اصلا حرفاشو باور نميكنم

تازه بايزدانم قهربودم ك چرا شمارمو بهش داده

يزدان اينهفته شبانه روز سركار بود

ميدونه چقد ازين بابت ناراحتم اما ميگه قول دادم بايد علاوه برروز شبم چن ساعتي كاركنم

ميگه عيدنزديكه بايد اضاف وايسم

حالا قول داده ازشنبه ديگه فقط تا ساعت 7كاركنه

دعا كنيد همه چي خوب پيش بره

خيلي نگرانم

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت19:25---23 ارديبهشت 1393
سکوت کن این دنیا اگر حرفی داشت خدایش ساکت نبود!!

arezoo
ساعت15:08---21 اسفند 1392
سلام رابطه ی من پیچیدست حق داری متوجه حرفام نشی.
اقا یزدان چکارست؟؟
چرا نمیاد خواستگاری پس؟؟؟
فوضولی کردم؟؟؟ببخشید


مهدی
ساعت11:34---19 اسفند 1392
سلام پایه تبادل لینک هستی؟

amin va mahdiye
ساعت3:33---18 اسفند 1392
salam azizam kheyli kare khobi kardi javabe on dokhi ro nadadi oon mikhad be to nazdik beshe k yazdaneto azat bgire vaghean ch adami peyda mishan
پاسخ:چي بگم... البته اون هيچوقت ب خواسته ش نميرسه...


saeed&mahshad
ساعت15:50---16 اسفند 1392
سلام واقعا متاسفم واسه همچین آدمایی که دلشون میخواد یه رابطه رو خراب کنن،شما باید قوی باشین و مقابلش بایستین نه اینکه جواب زنگشو ندین،این یعنی اون حس میکنه شما کم آوردین،پس اگه دوباره زنگ زد با قاطعیت جوابشو بدین از طرفی یزدان هم نباید هیچوقت طوری باهاش رفتار کنه که اون زن به خودش جرات بده تا بی اجازه گوشیه یزدان رو برداره و اس ام استون بخونه،یزدان باید یکم مردونه تر و خشن تر با همچین آدمایی برخورد کنه، الان اگه یزدان جای شما بود چه حالی میشد؟ درسته بهم اعتماد دارید اما این دلیل نمیشه هر غریبه ای حتی یه زن حتی یواشکی گوشی یزدانو برداره و فضولی کنه...بیشتر مراقب باشین و با یزدان حرف بزنین که یه طوری با اون رفتار کنه که حساب کار دستش بیاد. ببخشید اگه حرفی زدم و ناراحت شدین فقط نمیخوام عشقتون خراب شه.بذا منم دعا کنید :-( :
پاسخ:اينكه من جوابشو ندادم ن ك من كم اوردم جوابشو ميدادم پررو تر ميشد... من نميتونم بيشترازين مسعله روباز كنم ك قانعتون كنم اما اينجوري هم ك شما فك ميكنيد نيست... خودتون فك كنيد با ي زن ك شرموحيا نداره بايد چطور برخورد كرد ك متوجه بشه... خيلي خوشحالم ك هنوزم مارو فراموش نكردي...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:,سـاعت 16:51 نويسنده deltang| |

miss-A