پست249


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

هنوز زنگ نزده فردا 7روزه ك بيخبرم

خداكنه دليلش هرچي هست حالش خوب باشه...

ميترسم تو اون هواي سرد سرماخوردگيش بدتر شه

درحال عادي زود سرماميخوره حالا اونجاهم قرص گير نمياد بخوره

الهي دورش بگردم

ايشالله زودي تموم ميشه 

الان يادم عيد نوروز افتاد

سرماخورده بودم يزدان ك ميگف بوس بده 

ميگفتم سرماخوردم توهم ميگيري ازم(حالا پشت تلفن ميخواستم ببوسمشا)

يزدانم ميگف خوب بهوونه اي گيرت اومده ها

البته من بوسيدمش

اقا رفت خدمت چن روز بعد زنگيد صداش گرفته بود

سرماخورده بود

الهي دورش بگردم

بش گفتم ديدي ازم گرفتي

چقد دلم تنگ شده واسش

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا gh
ساعت22:43---10 مهر 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری ممنون میشم به منم سر بزنی من برای تبادل لینک هم حاضرم اگه مایل بودی خبرم کن ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:,سـاعت 22:8 نويسنده deltang| |

miss-A