دلم اغوشتو ميخواد


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

دلم اغوشتو ميخواد

حوصله كسيو ندارم حتي فك كنم نواروهم باحرفم رنجوندم

الان دلم ميخواد مثه وقتايي ك هستي بگم بيام بغلت؟

تو هم باشوق بگي بدو بغلم بينم

ميدونم ميگذرن اما يزدان خيلي سخت ميگذره

الان دلم ميخواد پيش تو باشم وتموم دنيام فقط ابعاد اغوش تو باشه

يزدانم طاقتم سرم اومد زودتر برگرد..



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت16:24---4 دی 1392
خیلی مطالبت جالبن.تبریک
یه سر به منم بزن


SaeiD
ساعت23:41---7 مهر 1392
سلام خوبی عزیزم؟چرا نیستین؟فقط تبادل لینک کردینو رفتین سرنمیزنین؟آپم بدوبیا منتظرتم

Nazanin
ساعت12:50---3 مهر 1392
sale 2daneshgam
پاسخ:بسلامتي


من او
ساعت12:36---3 مهر 1392
ذهن ما زندان است
ما در آن زندانی
قفل آن را بشکن
در آنرا بگشای
و برون آی ازین
دخمه زندانی

نگشائی گل من
خویش را حبس در آن خواهی کرد


احسان
ساعت23:17---2 مهر 1392
عالی بود من نظرمو گفتم اما نمیتونم برای همش نظر بدم راستی خیلی قشنگن مرسی
پاسخ:نظر لطفتونه


احسان
ساعت22:58---2 مهر 1392
زیبابود مرسی

احسان
ساعت22:58---2 مهر 1392
زیبابود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:,سـاعت 21:31 نويسنده deltang| |

miss-A