پست10


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

گاهی دلم ازهرچه ادم است میگیرد

گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه میخواهد

نه به شکل دوست دارم

ویا

نه به شکل بی تو میمیرم

ساده شاید،مثل دلتنگ مباش...

فردا روز دیگریست.



نظرات شما عزیزان:

mahdis
ساعت10:18---30 بهمن 1391
سلام خوبی؟
من آپ کردم بیا بببین
خوشحال میشم
نظر یادت نرهههههههه


mahdis
ساعت10:18---30 بهمن 1391
سلام خوبی؟
من آپ کردم بیا بببین
خوشحال میشم
نظر یادت نرهههههههه


mahdis
ساعت10:18---30 بهمن 1391
سلام خوبی؟
من آپ کردم بیا بببین
خوشحال میشم
نظر یادت نرهههههههه


mahdis
ساعت21:09---29 بهمن 1391
سلام
خوبی؟
من آپ کردم خیلی باهاله زودی بیاااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 9:7 نويسنده deltang| |

miss-A