ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

 فقط 4روز ديگه مونده...

امروز رفتم كنكور دادم...

ولي خداوكيلي ازفكر يزدان درنيومدم...

توروياهام بودنشو تصور ميكردم..

كاش فقط تو رويام نباشه...

بعضي وقتا فك ميكنم اين بيش از حد دوس داشتنش واسم بده...

نميدونم

فقط دوسش دارم...

بيش ازحد...

ي عالمه دلم بودنشو ميخواد...



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت16:22---10 تير 1392
عشق منم خدمته!
دعا کن معاف بشه که دارم دق میکنم از تنهایی
شنبه مشخص میشه که معافه یا نه؟
راستی ازدواج نکردین هنوز ؟


سحر
ساعت22:52---9 تير 1392
سلام عزیزم
منم مثل تو بودم و هستم . خیلی جالبه یه هم حس پیدا کردم.
یه چیز بپرسم؟؟؟؟
یزدانت کجاست؟ خوش بحالت که میخای بهش برسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:,سـاعت 13:31 نويسنده deltang| |

miss-A