ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

 دلم خيلي برات تنگ شده...

عزيزم

جونم

عمرم

همه كسم...

حسرت نبودنت خيلي اذيتم ميكنه...

اومدنت بهترين اتفاق اين روزام ميشه...

دوس ندارم از رفتنت باز حرف بزنم ازينكه باز ميخواي بري...

ولي هنوزنيومدي ازين ميترسم...

يزدان خداوكيلي خيلي زياده...

واس من ك هرروز برابر ي ساله خداييش...

وقتي هم هستي زود ميگذرن...

بعضي وقتا حس ميكنم همه ازبودنمون پيش هم حسوديشون ميشه..

حتي زمان...

وقتي نيستي تا بگذره زجرم ميده وقتي هستي هم مثه برقو باد ميگذره...

دلم خيلي تنگ شده واي خداي من...

كي باور ميكنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نامی
ساعت11:47---5 تير 1392
نه ازت هدیه میخواستم نه یه تبریک ریایی
با وجودت میتونستی پا بذاری رو سیاهی

نه باورم نمیشه که تو منو از یاد ببری
تولدم شد بی وفا از تو نیومد خبری

گفتم باید هرکار کنم حتی بمیرم
تا هدیه ای واسه تولدت بگیرم

برای یک بار که شده اخم تو واشه
خدا کنه همونی که دوس داری باشه
.
.
آخه نفهمیدی واست کلیمو فروختم

نه باورم نمیشه که تو منو از یاد ببری
تولدم شد بی وفا از تو نیومد خبری
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 4 تير 1392برچسب:,سـاعت 19:13 نويسنده deltang| |

miss-A