پست281


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

سلام....

همگي خوبيد؟

من خوبم بدنيستم 

راستي سال نوتون مبارك

ببخشيد ك ايندفه دير كردم اصلا حالشو نداشتم

عيد براي من اصلا خوش نگذشت

مثه سال قبل من باز ازقبل تحويل سال مريض شدم اما ايندفه خيلي بدترو طولاني تر

الان خوبم

اين عيد قرار بود بهترين روزاي من باشه اما كلا برعس شد

حتي سال تحويل منو يزدان ازهم دلخور بوديم

حتي ي تبريك درستو حسابي هم نگفتيم..

كلي از عيد گذشت حتي ما باهم خوشحال نبوديم

چون داداش برگتر يزدان قصد ازدواج داره همه گفتن يزدان بايد صبر كنه

من فقط دعا ميكردم بميرم

خيلي بد ميگذره

وقتي فك ميكنم هردفعه نميشه و من با كلي اميد منتظر دفعه بعدم حس ميكنم دارم خودمو گول ميزنم

ميدونم ك يزدانم تو دلش غوغاست اما من ديگه صبر ندارم يكم باهام حرف ميزنه اروم ميشم 

چن دقه بعدش مثه ابر بهارم

چقد بده

خيلي دلم تنگ شده واسش دلم واسه اينكه كنارم باشه تنگ شده

همش فك ميكنم نميشه

ب اينده اي ك معلوم نيس قراره چي بشه

از زخم زبون بقيه خسته شدم 

وقتي خاله بهم گفت من ميدونستم سركاريه اتيش گرفتمو هيچي نگفتم

خسته شدم

اصلا حالم خوب نميشه

يزدانو دوس دارم 

همش سر يزدان غر ميزنم

همش ميگم كي ميشه جوابمو ميده اما من باز ميپرسم كي

دعا كنيد اينروزاهم بگذره

من از سركوفت شنيدن خسته شدم...

 



نظرات شما عزیزان:

...n...
ساعت11:24---17 خرداد 1393
پس چرا چندوقته نیستی؟؟؟
کاش زودتر بیای
دلمون واسه حرفای قشنگت و خاطرات جالبت با یزدان تنگ شده


سحر
ساعت21:42---7 خرداد 1393
سلام عزیزم حالت خوبه.خیلی وقته ازت بیخبرم...امیدوارم با خبرای خوبی بیای

maH
ساعت1:35---6 ارديبهشت 1393
azizam salam..man kamelan daram heset mikonam..ama ba in tafavit ba hame ian esteresa k poshte sar gozashtam be eshqam naresidam..in roza migzaer..tahamol kon ..omidvaram zod behesh beresi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:,سـاعت 17:52 نويسنده deltang| |

miss-A