پست276


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

سلام 

حالواحوالتون چطوره

اوضاع خداروشكر خوبه

اين اخرهفته يزدان مرخصي داشت رفت خونه ابجيش ورامين وي جورايي زياد ازش خبرنداشتم

البته فقط ي شب موند چون هردومون دلمون واس هم تنگ شده بود

عصرش برگشت ك اونشبم مثه همه شبا تاسحر حرف بزنيم

هميشه وقتي ي موضوعي پيش مياد يزدان اونو ب بهترين صورت حلش ميكنه

ومن خودم ميدونم هنوزم رفتارم بچه گانه ست 

اما يزدانم واسم بهترينه

جديدا قبل خواب هردومون براي بهم رسيدنمون دعا ميكنيم...اين خيلي حس خوبي بهم ميده

دلم ميخواد زودتر نامزد بشيمچون يزدان الان داره خيلي بهش سخت ميگذره تنها زندگي ميكنه

روز سركاره از سركار ك برميگرده ميخوابه بعدش واس نهار فرداش غذا اماده ميكنه وتاسحر حرف ميزنيم

بعدش ميخوابه وباز كار

كاش پيشش بودم

هرلحظه دلم براش پرپر ميزنه

ازالان تصميم گرفتيم ك عروسيمون روز تولدش باشه يني 10مرداد

تورخدا دعا كنيد ك روزاي خوب زودتر بياد ازالان شمارش معكوس براي نامزديمون شروع شده

ميدونم ك خدا مارو فراموش نكرده

تمام اميدمون ب خداست

 



نظرات شما عزیزان:

Nafas
ساعت16:31---22 بهمن 1392
یه سلام دوباره محدثه جون
من وب ندارم نانازی ینی قبلا یکی داشتم ولی هک شد، فعلا وقت نمیکنم جدیدشو بسازم ولی به خاطر کارم هر روز تو اینترنت هستم و ایمیلم رو هم هر روز چک میکنم اگه دوس داشتی برام ایمیل بفرست، خیلی هم دوس دارم عکستونو ببینم، اگه داستان آشناییتون رو هم تو وبت آپ کنی خیلی خوب میشه، من 20 سالمه آجی، ایشالا هر چه زودتر به هم برسید و کنار هم خوش و خوشبخت باشید


امین و مهدیه
ساعت10:21---22 بهمن 1392
سلام عزیزم ایشاالله بهم برسین واسه عقدتون باید منو دعوت کنین ها
پاسخ:چشم چشم بدون شما ك نميشه


سحر
ساعت13:00---20 بهمن 1392
ایشاالله ایشالله ایشاالله

بیبینم ما زودتر عقد میکنیم یا شما
پاسخ:ازالان بايد بگم ك تو فروردينه مال شما چي؟


saeed&mahshad
ساعت17:18---19 بهمن 1392
slm mohadese khanum o yazdan jan,kheili khoshal shodam k in matlabo khundam vaghean az tahe delam baratun arezuye khoshbakhti mikonam faghat y chizi,ghol bdin age zudi beham residin maro faramosh nakoninaaaaaa
پاسخ:اونموقعي ك ب هم ميرسيم دلگرم ترم واس نوشتن شك نكن ك بعدا بيشترپست ميذارم


sasan
ساعت16:56---19 بهمن 1392
سلام دوست عزیز
از بیکاری خسته شدی مگه نه؟؟؟
دوست داری از اینترنت پول دربیاری مگه نه؟؟؟
از بیهوده گشتن توی اینترنت خسته شدی؟؟؟؟
به نظر من بیا به وبلاگ زیر و توی پیکوباکس عضو شو و روزی 450 الی 500 تومن دربیار
اگه بیشتر فعالیت کنی میتونی تا روزی 2000 تومن هم دربیاری
بی نظیره—الان من دارم فعالیت میکنم و به شما هم توصیه میکنم که حتما ثبت نام کنید
Taabligh.lxb.ir
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:,سـاعت 16:42 نويسنده deltang| |

miss-A