پست175


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

خيلي خسته ام فقط يزدانو ميخوام...

 

اصن موضوع اضاف خدمت برام قابل هضم نيست...

 

 گريه م هنوزم بند نيمده...

 

ي لحظه ازخدا بدم اومد واقعا خيلي كلافه شدم 

 

فقط خداميدونه اين دوسال چجوري گذشته

 

خيلي سخت گذشت

 

همش گفتم انقدصبركردم بازم روش اماديگه احساس ميكنم كم اوردم

 

واقعا كم اوردم

 

اخه چرا؟

 

اين مجازات كدوم گناهمه...

 

كدوم گناه باعث شده انقد ازيزدانم دور شم...

 



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت0:20---31 تير 1392
زیبابود

iman
ساعت23:09---30 تير 1392
سلام خوبی تو؟؟؟
خب از کجام معلوم بود که من 15 16 سالمه؟؟
ولی خب گفته باشم من دلم جوونه ها.....خودمم جوونما!!!!ولی خب دلم 22 23 سالشه....
بازم بیا خوشحال میشم
راستی اینم وبلاگ دیگمه
imanjavan.mihanblog.com


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:52---30 تير 1392
دلـــــــــم عـجـیب تـنــــگ شُـــــده
بــــــــَرای تمـــام لحظــه هـآیـــی ....
کـه دلــت عـَجـیب بـــــــــَرایـَم تنـــــگ مـــی شُـد ..!!!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:52---30 تير 1392
مــن از ايــن بــه بعــد بــجاي ايــن جــملــه ها :
مواظــب خــودت بــاش
دستــت درد نكــنه
خــدا خيــرت بــده
سلامــت باشي
...پير شــي جــوون
فقــط يه جــمله ميگــم:
"دلــــــــت نشــــــكنه!"
چون همه اونها بدون اين بي فايده ست...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:50---30 تير 1392
در "نقاشی هایم" تنهاییم را پنهان می کنم..

در "دلم" دلتنگی ام را...

در "سکوتم" حرف های نگفته ام را...

در "لبخندم" غصه هایم را...

دل من...

چه خردساااااال است !!!

ساده می نگرد !

ساده می خندد !

ساده می پوشد !

دل من...

از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!

ساده می افتد !

ساده می شکند !!!

ساده می میرد !

ساااااااااااااا 足ااااااااده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 30 تير 1392برچسب:,سـاعت 21:29 نويسنده deltang| |

miss-A