ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

اين مدت اصلا مثه چشم برهم گذاشتن نگذشت ولي گذشت...

ميگذره...

من اميد دارم...

چون ي عشق دارم ك بهم اين اميدو داده...

اين عشقو باهيچي عوض نميكنم...

اين حس واقعيمه ودوس دارم بدونه ك اين ي شعار نيست...



نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت23:57---24 تير 1392
سلام وب جالبی داری وقتی دلت بهم سر بزن یاحق

سحر
ساعت0:46---24 تير 1392

من همانقدر بدم که تو خوبی

حال همه ما خوب است اما توبارو نکن


باران
ساعت23:52---23 تير 1392


fateme
ساعت22:55---23 تير 1392
خدااااااااااا عشقموازم نگیر
من نمیدونم بابام قبولش میکنن یانه اخه یه پسرخاله دارم دس از سرم برنمیداره اوضاع مالیشم بهترازعشقمه خیلی واسم دعاکن شایداحوال من بدترازتوباشه.
راستی اسمتو بهم نمیگی دوس دارم بیشترباهات اشنابشم افتخامیدی؟ 


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,سـاعت 22:18 نويسنده deltang| |

miss-A